»Taktni vozi red ni naša iznajdba, to ureditev že desetletja pozna več evropskih držav. Gre za to, da vlaki in avtobusi ves dan vozijo redno, na 30, 60 ali 120 minut. To prinaša zanesljivost, na katero lahko računa potnik. Običajen taktni vozni red je na eno uro, na bolj priljubljenih linijah lahko pol ure. Lahko pa tudi dve uri, kar je še zmeraj bolje kot nič.«
»Delovanje te družbe, ki je bila ustanovljena pred dvema letoma, smo težko pričakovali. To je bil korak, ki je bil dolgo napovedovan. Državno usklajevanje voznih redov je običajno in logično tudi v drugih državah, s tem bistveno olajšajo povezovanje voznih redov.«
»Povezave so še vedno dokaj slabe. Kljub velikim vlaganjem v železnice šele zdaj počasi vzpostavljamo stanje, kakršno bi moralo biti ob rednem vzdrževanju že pred 30 leti. Realno še nismo dobili skoraj nobenih novih prog, imamo izboljšane postaje. Nismo pa še bistveno skrajšali potovalnih časov.«
»Naše železnice so iz časov Avstro-Ogrske, vendar so obnovljene.«
»Mi danes skušamo utemeljiti, da je to napačen vrstni red odločitev in da je taktni vozni red mogoče uvesti že na današnji infrastrukturi.«
»Za uvedbo taktnega voznega reda zato ne potrebujemo nujno nove infrastrukture, temveč politično odločitev.«
»Zato so na ministrico za infrastrukturo Alenko Bratušek ter ministra za okolje, podnebje in energijo Bojana Kumra naslovili pismo z željo po srečanju, na katerem bi pristojnim predstavili podrobnosti o samem predlogu.«